Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2007 00:50 - Мен ме е срам !
Автор: rainy Категория: Други   
Прочетен: 1867 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бях се откъснала от този блог. Днес реших да го променя. Исках да махна и последния постинг. Накрая го оставих и започвам от него.
Няколко десетки младежи бяха излезнали днес да протестират срещу замразяването на проекта Натура 2000 по отношение на "спорни" земи и района. Неколцина бяха задържани от полицията. Разбрах за това от новините по ВТV. Довърших си вечерята и вероятно около 20 часа бях при първо районно управление на полицията. Очаквах след новините на националната телевизия там да имаше вече събрано множество. Намерих 15-тина души, от които половината журналисти. Не зная дали имаше дори и близки на задържаните деца.
Отидох до полицията, защото подкрепям инициативата на тези млади хора. Защото за последните 60 години успяхме да направим от страната си кошче за отпадъци и бетонни площадки. Комунизъмът строеше комини, мутрите какво ли не. Комсомолчета се сдобиха с какви ли не документчета за собственост на аристократични къщи, местни бюрократи раздадоха имоти на свързани с тях хора.
Сигурна съм, че поне седем милиона души искат да отидат на морето или в планината на някое красиво девствено место, без да гледат багерите и бетона. Да, но пред полицията тази вечер не видях и 7 души.
Мнението ми за бюрократите вече пролича. Не може да бъде и друго. За хора, които разрешиха на шофьорите-таксиджии да затворят за един цял ден в София. За тези хора, които видяха в протеста на младежите против Натура заплаха за обществения ред, най-мекото ми мнение ми е "отврат".
Тази вечер медиите откликнаха повече на бития в Бургас шофьор на такси, отколкото на протеста срещу замразяването на Натура 2000. Нима ще тичаме с камерата след всеки шофьор, на който му е потекло кръв от носа.
Нима шофьорите не бият клиентите си. Неотдавна един колега от провинцията дойде в офиса с куфар, който е бил заключен в багажника на колата и не му е даден, докато не изплати 30 лева за курс от гарата до центъра. Разбра се, че претенциите на бакшишите са чисто финансови и нямат нищо общо с държавната администрация. Защо ги търпяхме цял един ден, защо ги оставихме да провалят митинга за медиците ни в Либия, за които всяка подкрепа е въпрос на живот. Това се извърши заради страха на чиновниците, полицията и кмета от щангите на шофьорите. Те обаче не се поколебаха да закопчаят няколко протестиращи момичета. Така, както либийците не се поколебаха да затворят нашите медици. Бий беззащитния ! Него няма кой да го защити.
Сега моля да си направим нови лентички и да си ги сложим. А надписа да бъде "Мен ме е срам!".

 


Тагове:   мен,   МЕ,   срам,


Гласувай:
0



1. sis - Мен ме е срам!
19.02.2007 13:58
но - парите управляват, защото всички само тях искат!
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930