Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2007 19:30 - Освен нещата в семейството ми, най-хубавото нещо...
Автор: rainy Категория: Други   
Прочетен: 2626 Коментари: 5 Гласове:
0



на което станах очевидка през последните години, бе мащабната акция за спасяване на малката Дари.
Тази акция ни показа, че обществото има заряд. Без държавна намеса, без активно участие на НПО, един сайт и няколко души зад него направиха съизмеримо много повече, отколкото президента и ...
Виждам, че сайта е променен, хората стоящи зад него вече мислят за други деца, за успешната формула.
Да помислим и ние защо и как се случи така, че хората и света забелязаха болестта на това мъниче. Защо не забелязваме други, които също са болни и в нужда. 
Струва ми се това развитие бе феноменално и заслужава анализ... дори за болестите на ...обществото...



Тагове:   най,   Нещата,   Освен,


Гласувай:
0



1. mitko69 - Ами
01.03.2007 23:44
Тя е тригодишна, за бога. Kато го прочетох и ми стана кофти, защото аз си пилея парите за какви ли не глупости...
Радвам се, че парите се събраха, и ми е кеф че и аз дадох колкото мога.

Моля се само ако на мен или някой близък се наложи подобно нещо /човек никога не знае/ реакцията да е същата...
цитирай
2. анонимен - Да,
02.03.2007 08:18
но като гледам по реакцията на форума към този постинг, тук повече се интересуват от "Аз-а" си. Ако искаш да направиш нещо, потърси хората на Дари, там е истината.
цитирай
3. rainy - Mitko69,
02.03.2007 10:16
затова трябва да се включваме в такива акции, защото никой не е застрахован. Но често употребяваме "нас това не ни засяга" и подминаваме проблема на другите. Ако и ти бе подминал проблема на твоя лаоски приятел, може би и той щеше да подмине болницата. Както казваш, не само парите, но и времето си харчим понякога за глупости. Сега и ти и аз и доста хора, ще се надяваме това детенце да живее дълго и когато това стане, ще го помним.
Анонимен, дори и един човек, да ме подкрепи, както стана, се чувствам добре :)
цитирай
4. mitko69 - Честно казано
02.03.2007 10:59
и аз нямаше да дам. но поради причини, които няма да коментирам тук, у мен напоследък се появи някакво желание да бъда по-добър и да направя нещо подобно. Просто защото мога :)
Но е верно и че историята ме трогна и повярвах. Ако детето не беше българче, нямаше да дам и стотинка. факт.
цитирай
5. geg - кампанията, с извинение за думата, е невероятна
07.03.2007 20:46
Тук дори не говоря за чисто човешкия план на нещата.
Според мен ставаме свидетели на явление с изключителен потенциал. И си заслужава изследователските усилия на най-добрите експерти в много области.
Възхищавам се на създадетилите му, завиждам на тези, които ще го изследват...
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930